Idea feedback - Improve your own device #ProscenicRobot
Idea feedback - Improve your own device #ProscenicRobot
Werve2020/11/29 19:45

English:

 

Hello Proscenic community, like you I also bought a device that in my case is the wireless vacuum cleaner Proscenic P11.

On the main site you can find and buy the appropriate accessories for previous models of cordless vacuum cleaner, for the newcomer (P11), however, are not present yet.

Also there are accessories that are available only on the page of some previous models, without being able to be sure that it is not compatible for the later models.

So it seems interesting to do a survey of which accessories you would like to have for your vacuum cleaner so that it might suggest to Proscenic what to add!

 

 


To bring out this discussion I suggest to leave a like, it's also useful for the #ProscenicRobot 😉 contest.


Italiano:

 

Ciao Proscenic community, come voi ho anche io comprato un dispositivo che nel mio caso è l'aspirapolvere senza filo Proscenic P11.

Sul sito è possibile trovare e comprare gli appositi accessori per i modelli precedenti di aspirapolvere senza fili, per il nuovo arrivato (P11), invece, non sono acora presenti.

Inoltre vi sono accessori che sono disponibili solo nella pagina di alcuni modelli precedenti, senza poter essere sicuri che non sia compatibile per i successivi.

Quindi mi sembra interessante fare un sondaggio di quali accessori vorresti avere per il vostro aspirapolvere così che possa suggerire a Proscenic cosa aggiungere!

 

 

Per far risaltare questa discussione suggerisco di lasciare un mi piace, è anche utile per il concorso #ProscenicRobot 😉

7
5
All replies(2)
10170
2
5
0
7
Interactive Users
Follow Following
Follow Following